Da li ste znali da LinkedIn preduzima ozbiljne akcije po pitanju smanjenja emisije ugljen-dioksida? U ovoj kompaniji doneta je odluka da se do 2030. godine smanji emisija za 55%. Kako to planiraju da urade? Tako što redovno mere CO2 otisak. Avio putovanja zaposlenih se redovno nadgledaju, kontoliše se potrošnja energije u kancelarijama i centrima za baze podataka, prate se emisije tokom slanja robe i usluga. LinkedIn kupuje obnovljivu energiju za zgrade i centre i daje prioritet eco friendly dobavljačima koji dokažu da je njihov CO2 otisak smanjen.
Zahvaljujući biljkama vazduh na zemlji sadrži više od 20% kiseonika. Zbog toga se u ovoj kompaniji ulaže dosta i u prostrane sadnice.
U Teledirektu se takođe trudimo da našim zaposlenima ukažemo na važnost dekarbonizacije ali i drugih bitnih ekoloških projekata koje smo započeli. Jedva čekamo da vas obavestimo o rezultatima pokrenutih kampanja.