Otišao sam kod korisnika da aktiviram mts usluge. Dočekao me je dekica uz komplet meze. Odradio sam svoj posao savršeno kao i uvek, nakon čega me je korisnik zamolio da sednemo kako bih mu detaljno objasnio kako se koristi usluga. Naravno da sam to sa osmehom i uradio. U nekom trenutku korisnik mi je pokazao svog ljubimca. U pitanju je bio papagaj, šarena ara po imenu „Aleksandar Veliki“. I sam imam papagaja pa mi je bilo baš zabavno da se igram sa njim. Ubzo smo se rastali jer sam imao dosta posla koji je trebalo završiti taj dan i obezbediti i drugim korisnicima da uživaju u pogodnostima koje mts nudi a naša kompanija pomaže da iste stignu u svačiji dom. Odlazim od korisnika, koji mi se srdačno i sa osmehom zahvaljuje.
Međutim, nakon nepunih 10 minuta, korisnik me zove i kaže kako ima problem. Upitao sam ga koji problem je u pitanju jer mi ništa nije bilo jasno, sve je funkcionisalo kako treba. Dekica mi je odgovario: „Morate da se vratite, papagaj mi je presekao optički kabl!“. Vratio sam se kod korisnika jako brzo i dočekalo me je iznenađenje. Korisnik je otvorio vrata a papagaj je neočekivano izleteo iz stana. Dekica je uzviknuo uplašeno: „Neee!“ . Znao sam koliko mu ova ptica znači stoga nisam razmišljao ni trenutak i iste sekunde sam krenuo da jurim papagaja po zgradi. Dozivao sam ga smirenim glasom ne bi li izbegao da ga uplašim i time ga naveo da ne beži. Svaki put kada bih mu se približio Aleksandar Veliki bi me prevario i odleteo na drugu stranu. Mislio sam da nikada neću uspeti da namamim papagaja da dođe do mene. U jednom momentu papagaj je silno zalepršao krilima i uleteo u stan od korisnika. Ne znam da li su u pitanju bile moje pregovaračke sposobnosti ili se papagaj samo igrao sa nama od početka jer mu je bila potrebna pažnja ali znam da sam se za tih 7,8 minuta preznojio kao na kardio treningu. Ušao sam u stan, sredio kabl zbog kojeg sam se vratio kod korisnika i „upozorio” Aleksandra Velikog da ako još jednom uradi tako nešto pustiću ga kroz prozor da se druži sa mačkama. Svi smo se glasno nasmejali. Korisnik mi se neprestano zahvaljivao i nije me zvao nakon toga, verujem da je „upozorenje“ urodilo plodom.
#pricesaterena #teledirekt #monteri #karijera #mts #telekomsrbija